Ποιος είναι αυτός που μου πιπιλάει το μυαλό;



Που μετά από έναν τσακωμό, μια διαφορά, με βομβαρδίζει με εικόνες του είδους,

Να μου πει εμένα αυτό;
Θα έπρεπε να του είχα απαντήσει αλλιώς!
Θα του πω αυτό και αυτό ,κι εκείνος  θα μου πει έτσι κι έτσι και…
Θα του ρίξω και μια στα μούτρα, για να μάθει!
Ασταμάτητες εικόνες , φανταστηκές αλλα τις ζω τόσο που μου δημιουργούν μεγάλη ταραχή.
Ποιος μου βάζει τέτοιες σκεψεις;;;
Τι να πω; Πάντως πρέπει να είναι πολύ κακός.
Λένε ότι είναι η αχαλίνωτη φαντασία μου σε συνδυασμό με το πάθος του θυμού που ποτέ δεν προσπάθησα να περιορίσω. Λένε ότι μπορεί να είναι του “πονηρού” . Μπορεί και τα δυο.
Δεν ξέρω, πρέπει όμως αυτό να περιοριστεί και κάποτε να σταματήσει. Είναι βασανιστικό!
Πως;;;
Έναν τροπο ξέρω, για πολλά  θεματά μου, θα κάνω την προσπάθειά μου και παρακαλώ τον Θεό να κάνει αυτό που εγω είμαι ανήμπορος!
Εύχεσθε
Αντεπάλης Πάνος

Σχόλια